کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

ليست دايرکتوری های معتبر

شنبه 3 مرداد 1394
1:45
big master

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت در دایرکتوری ها

شنبه 3 مرداد 1394
1:34
big master

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت در دایرکتوری ها

ارزش ویژهء دایرکتوری های تخصصی به وب سایت شما نیز مرتبط می شود و دلیل آن این است که یک لینک یک طرفه مرتبط به وب سایت شما به شما پیوند می شود. یکی دیگر از مزایای بزرگ آن این است که از آنجایی که جزء لیست دایرکتوری های معتبر مانند DMOZ می شوید.

اعتبار شما بیشتر شده و تبادل لینک آسانتر خواهد شد. زیرا افراد تمایل بیشتری به گرفتن لینک از وب سایت هایی دارند که اتصالات و پیوند های معتبر و مناسبی دارند.

در متن زیر 6 نکته برای کمک به ارسال و ثبت وب سایت و گرفتن لینک از دایرکتوری ها می باشد:


فهرست وب سایت‌ها (وب دایرکتوری)

جمعه 2 مرداد 1394
22:25
big master

فهرست وب سایت‌ها (وب دایرکتوری)

امروزه کاربران اینترنت برای یافتن یک وب سایت از موتورهای جستجوگر نظير گوگل استفاده می کنند. روش کار موتورهای جستجوگر بر اساس کلمات کلیدی می باشد. شما وقتی کلمه ای را جستجو می کنید، موتور جستجوگر لیستی مرتب شده از وب سایت هایی مرتبط با کلمه مورد نظر در اختیار شما می گذارد.

روش دیگری برای یافتن یک وب سایت، استفاده از فهرست وب سایت ها ويا وب دایرکتوری ها می باشد. فهرست وب سایت ها مجموعه ای طبقه بندی شده از وب سایت ها بر روی اینترنت می باشد. شما می توانید وب سایت ها را در گروه و زیرگروه های مختلف جستجو کنید و وب سایت مورد نظر خود را بیابید. استفاده از فهرست وب سایت ها برای یافتن یک وب سایت به محبوبیت استفاده از موتورهای جستجوگر نمی باشد ولی در مواردی می توانید بسیار مفید باشد.

فرض کنیم شما به دنبال لیست وب سایت های ایرانی و در ارتباط با “هنر” می باشید. شما می توانید با جستجوی این کلمه در گوگل وب سایت های مرتبط با این کلمه را مشاهده کنید. سپس از بین این وب سایت ها، آن هایی را که با موضوع مورد نظر شما بیشتر ارتباط دارد باز کرده و با بررسی مطالب آن وب سایت متوجه خواهید شد که آن وب سایت، وب سایت مورد نظر شما می باشد ویا خیر. بطور مثال اگر شما کلمه“هنر” را در گوگل جستجو کنید:


14 نکته مهم برای افزایش پیج رنک سایت و وبلاگ شما !

جمعه 2 مرداد 1394
21:12
big master
1x1.trans 14 نکته مهم برای افزایش پیج رنک سایت و وبلاگ شما !

در هفته‌ای که گذشت، اتفاق ویژه‌ای برای 7learn روی داد. تلاش‌های چند ماهه همه دوستان عزیز به بار نشست و همراه با آپدیت پیج‌رنک‌ها از سوی گوگل، 7learn هم به جمع سایت‌های با پیج‌رنک 4 پیوست.

ضمن عرض تبریک به تیم 7learn و تشکر از شما بازدیدکنندگان عزیز، اکنون کمی بیشتر با پیج‌رنک آشنا شویم.

پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه پیج‌رنک، الگوریتم‌های زیادی دخالت دارند که همه از سوی موتورهای جستجو اعمال می‌شوند. به عبارت دیگر، پیج‌رنک توسط تعداد لینک‌ها ، کیفیت لینک ها ، کیفیت مطالب وب سایت و ... در سایت شما محاسبه می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند شامل این 6 مورد باشند:

1. لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر
2. لینک‌های ورودی از موتورهای جستجو
3. لینک‌های داخلی
4. لینک‌های خارجی
5. لینک‌های پیرو
6. لینک‌های غیر پیرو


۸ روش ایجاد بک لینک رایگان

جمعه 9 تير 1391
17:51
big master

 روشهای ساخت بک لینک رایگان بدون هزینه کردن حتی یک ریال را می توانید در این پست فرا بگیرید. بک لینک یکی از معیارهای مهم در رتبه سایت در نتایج جستجو است از این رو ایجاد بک لینک های مناسب یکی از مهمترین کارهایی است که یک وبمستر باید انجام دهد. روشهای متعددی برای ایجاد بک لینک به سایت وجود دارد که در ادامه روشهای رایگان آن را معرفی خواهم نمود:

 

1. بک لینک رایگان از DMOZ

پیش از این در مقاله ای تحت نام بک لینک رایگان از odp درباره این موضوع صحبت کردم اما از آنجا که بک لینکهای odp از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، یک بار دیگر هم به آن اشاره میکنم. این فهرست راهنما که کاملاً انسانی است و هیچ روباتی در آن نقش ندارد، از مهمترین جاهایی است که باید سعی کنید لینک خود را در آن قرار دهید. مقاله ای که لینک دادم را حتماً مطالعه بفرمایید.

 

2. فروم ها

یکی دیگر از جاهایی که می توانید بک لینک به سایت خود ایجاد کنید، فروم ها هستند. در این مورد می توانید لینک سایت یا بلاگ خود را در امضایتان قرار داده و از فعالیت در انجمن های مرتبط با موضوع سایت خود، نهایت بهره را ببرید.

 

3. دایرکتوری ها

دایرکتوری های تبادل لینک نیز از جاهایی هستند که مناسب ایجاد بک لینک می باشند هرچند که این دایکتوریها لینکهایی عمدتاً کم ارزش تر می دهند.

 

4. شبکه های اجتماعی

از محبوب ترین سایتهای دنیای امروز، نباید غافل شد. تا می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و لینکهایی به سایت خود ایجاد کنید.

 

5. social bookmarking

این سایتها که همان سایت های اشتراک گذاری اجتماعی هستند نیز از مواردی اند که نباید از قرار دادن لینک خود در آنها غافل شوید.

 

6. نوشتن مطلب برای دیگران

این روش یکی از هوشمندانه ترین راهها برای ساخت بک لینک یک طرفه به سایت خود است که ارزش بالایی نیز نزد موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد. با مدیر سایتهای مرتبط با موضوع سایت خود تماس گرفته از آنها بخواهید به شما اجازه دهند تا مطلبی در سایت آنها نوشته و در آن به سایت خود لینک بدهید. این یک معامله برد-برد است.

 

7. استفاده از article marketing

این روش که زیاد نمیتوان در ایران روی آن حساب کرد، یکی دیگر از روشهای مفید برای ایجاد بک لینک است. مقاله ای نوشته و آن را در یکی از دایرکتوریهای مخصوص درج مقاله، ثبت میکنید. در قسمت مخصوص درباره نویسنده، خواهید توانست لینکی به سایت خود ایجاد نمایید.

 

8. بلاگ شخصی خود را راه اندازی کنید

بلاگ ها به دلیل ماهیت تولید کنندگی خود، از ارزش بالایی نزد گوگل بهره مند هستن در نتیجه لینکهای موجود در آنها نیز بسیار با ارزش است. با ایجاد یک بلاگ و لینک کردن سایت خود از آن، می توانید بک لینک بسیار خوبی برای خود بسازید.

 

 

تمام روشهای بالا ۱۰۰٪ رایگان هستند و نیاز به صرف هیچ هزینه ای نخواهید داشت. در زمان ایجاد بک لینک به سایت خود، توجه داشته باشید که متن لینک (anchor text) یکی از کلمات کلیدی اصلی سایت شما باشد. در ایجاد یک لینک به سایت خود، صرقه جویی نکنید مخصوصاً که می توانید از روش های ایجاد بک لینک رایگان بهره بگیرید!

بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت با شبکه های اجتماعی

جمعه 9 تير 1391
17:49
big master

 بازاریابی اینترنتی بوسیله ی شبکه های اجتماعیاز مؤثرترین روش های افزایش بازدید سایت به شمار می رود. شبکه های اجتماعی محیط هایی مجازی برای گردهمایی انسانها از سراسر جهان هستند. در این مقاله به جایگاه این شبکه ها در بازاریابی اینترنتی و پتانسیل بالای آنها در هدایت بازدید کنندگان واقعی به سایت شما صحبت خواهم کرد.

 

بازاریابی اینترنتی و جوامع مجازی

طبعاً هر بیزینسی برای سوددهی نیاز به ارائه کالا یا خدماتی خاص خود دارد و باز هم مسلماً باید افرادی که به دنبال این کالا یا خدمات هستند را یافته و محصولات خود را به آنان معرفی کند. این کار در دنیای واقعی با انواع متدها انجام می شود: بازاریابی تلفنی (که اعصاب آدم را با تماسهای مکرر بهم میریزند.)، توزیع تراکت های تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و … . اما روشهای بازاریابی مورد استفاده در دنیای مجازی، دارای تفاوتهای بسیار با دنیای واقعی هستند. یکی از روشهای قدرتمند بازاریابی اینترنتی، حضور و فعالیت در جوامع مجازی است.

 

فعالیت در جوامع مجازی درست مثل پخش آگهی تلویزیونی است با این تفاوت که با حضور در جوامع مجازی می توانید فرد علاقه مند را مستقیماً به محصولات یا خدمات خود با استفاده از لینک آن، راهنمایی کنید. با این حساب خواهید توانست علاقه مندان به محصولات عرضه شده در سایت یا بلاگتان را مستقیماً بیابید و با آنها در ارتباط باشید.

 

ارتباط با مشتریان احتمالی این امکان را برای شما بوجود می آورد که با علائق آنها آشنا شوید و بتوانید محصولات و خدمات خود را در زمان مناسب و با شیوه مناسب به آنها معرفی کنید. با این روش، شانس فروش شما به شدت افزایش می یابد. همانطور که متوجه هستید این امکان به لطف اینترنت در اختیار شماست وگرنه یافتن مشتریان احتمالی و برقراری ارتباط با آنها در دنیای واقعی، کاری بسیار هزینه بر خواهد بود.

 

پس تا اینجا سه مزیت بزرگ جوامع مجازی در بازاریابی اینترنتی را دریافتیم:

 

  1. گستردگی این جوامع به وسعت ایران و جهان.
  2. یافتن مشتریان احتمالی و برقراری تماس با آنها.
  3. صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی.

 

با این تفاسیر، ورود به جوامع مجازی و فعالیت در آنها برای هر کسب و کار اینترنتی در هر ابعادی، کاری است که بدون شک باید انجام شود.

 

آدرس سایت؛ فیلد اصلی فرم عضویت

تقریباً تمامی جوامع مجازی، در فرم عضویت خود فیلدی به عنوان آدرس سایت دارند که شاید از هر فیلد دیگری در فرم عضویت مهم تر باشد. دقت داشته باشید که در زمان عضویت حتماً این فیلد را با آدرس صحیح سایت خود پر کنید. دلیل اصلی من برای دادن اهمیت بالا به این فیلد این است که پروفایل شما در جوامع مجازی، معرف شماست. وقتی کسی شما را در یک جامعه مجازی می بیند، اولین کارش بررسی پروفایل شماست. وی با این کا میخواهد میزان مثمر ثمر بودن این رابطه مجازی را دریابد و طبیعتاً هر کسی به دنبال آشنایی با افرادی می رود که موارد مشترکی بین خود و آنها ببیند. وقتی کسی به دنبال دیدن نظری درباره مسابقه فوتبال، وارد پروفایل فرد نویسنده نظر می شود یعنی نسبت به دانستن نظرات وی علاقه مند است و طبعاً به دنبال آدرس بلاگ یا سایت فرد برای خواندن مطالب بیشتر می گردد.

 

فرض کنید در تحقیق برای داشتن رژیم غذایی مناسب برای حفظ بدنی سالم، در یک بحث درباره مکمل های غذایی نظری می خوانید با این مضمون: بدن با رژیم غذایی معمولی نخواهد توانست تمام مواد مورد نیاز را جذب کند از این رو نیاز به مکملهای غذایی است. آیا با مطالعه این نظر به دانستن بیشتر درباره مکملهای غذایی علاقه مند نمی شوید؟ و خب اولین کاری که می کنید این است که روی نام فرد نویسنده کلیک می کنید و به دنبال سایت وی می گردید.

 

حال در نظر داشته باشید که فرد آدرس سایت خود را در پروفایلش وارد نکرده باشد، با این حساب عملاً فعالیت وی در راستای جذب بازدید کننده بی فایده است. پس تمام فعالیتها یک طرف، ثبت آدرس صحیح وب سایت یک طرف!

 

بازاریابی اینترنتی با روش های متفاوتی انجام می گیرد که در پایان هدف تمام آنها، افزایش بازدید سایت است. با استفاده از شبکه های مجازی (جوامع مجازی) بازدید های واقعی سایت خود را افزایش دهید.



۹ ویژگی لینک خوب برای فروش اینترنتی

جمعه 9 تير 1391
17:47
big master

 اگر به عنوان یک وب مستر قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید، باید توجه داشته باشید که لینکهای موجود در میان مطالب شما یکی از بهترین جاها برای فروش کالا/سرویس شما و در نتیجه کسب درآمد هستند. در این مقاله با ۹ ویژگی متمایز کننده ی یک لینک خوب آشنا می شویم.

 

1. رنگ لینک

برای لینکها از رنگهایی متفاوت با رنگ متن استفاده کنید. با این کار تشخیص لینک برای بازدیدکننده آسان تر خواهد شد. دقت داشته باشید وقتی برای صفحه خود از الگوهایی رنگی استفاده می کنید، این موضوع (استفاده از رنگهای مختلف برای لینکها) اهمیتی دوچندان می یابد.

 

2. ویژگی جهانی لینک

underline کردن، همچنان نشانه جهانی لینک است. استفاده از این روش یعنی underline کردن، درست مثل این است که با فریاد، به بازدیدکننده ی سایت، محل لینک را نشان دهیم. البته برای جلوگیری از گمراهی بازدیدکننده، بهتر است از underline کردن در سایر کلمات متن استفاده نکنیم هرچند میتوان لینک را با رنگ متفاوت از متن به همراه underline، مشخص نمود.

 

3. مرئی بودن لینک

همه لینکهای درون سایت و متن را مرئی کنید. هرگز از اسکریپت برای نمایش لینک استفاده نکنید، چرا که بازدیدکنندگانی که نمایش اسکریپت را در مرورگر خود غیرفعال کرده باشند، قادر به مشاهده لینکها نخواهند بود.

 

4. لینک متنی

بر کسی پوشیده نیست که لینکهای متنی نسبت به لینکهای تصویری (عکسهای لینکدار)، کلیک بیشتری دریافت می کنند پس از این نوع لینکها استفاده کنید. دلیل آن هم نادیده گرفته شدن بیشتر و بیشتر تبلیغات تصویری است!

البته مزیت دیگر لینکهای متنی نسبت به لینکهای تصویری، که در ایران به وضوح مشاهده می شود، این است که لینکهای متنی باعث پایین آمدن سرعت لود شدن صفحه نمی شوند که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران، مزیت بسیار بزرگی نسبت به لینکهای تصویری به شمار می رود. این مورد را حتماً مد نظر داشته باشید.

 

5. جایگاه

لینکهای مهم را در ابتدای متن قرار دهید.

 

6. فونت و سایز

برای آسان کردن مشاهده لینک، از فونت و سایزی استفاده کنید که بازدیدکننده به راحتی بتواند آن را ببیند.

 

7. لینکهای تصویری

منظور، عکسهای لینک دار است. اگر از این روش استفاده می کنید، حتماً برای لینک یک عنوان هم تعریف کنید تا وقتی بازدیدکننده، نشان گر موس خود را روی عکس می برد، متوجه شود که عکس لینک دار است. البته برچسب آلت عکس هم فراموش نشود.

 

8. تست کنید

برای هر لینک، از فونتها و رنگها و استایلهای مختلف استفاده کنید. همینطور آن را در جاهای مختلف در صفحه قرار دهید. ببینید در هر حالت، چه میزان کلیک دریافت می شود. همیشه بهترین حالت با آنچه فکر میکنید، یکسان نیست.

 

9. چشمهای زنده

از دوستان و/یا اعضای خانواده خود بخواهید تا سایت شما را ببینند. کلیکها و دیده های آنها برای شما اطلاعات با ارزشی به ارمغان خواهد آورد. با این وسیله، خواهید توانست نشانه هایی از رفتار سایر بازدیدکنندگان در سایت خود، بیابید.

 


۱۰راه برای ترکاندن فروش شما

جمعه 9 تير 1391
17:46
big master

 همه دوست داریم فروش و سود بیشتری داشته باشیم. ۱۰ راه مؤثر در ترکیدن حجم فروشتون رو ببینید… . مؤثر بوده و هست و خواهد بود.

 

1. سایت خود را طوری طراحی کنید که مرکز سیبل عده ای خاص باشد. موضوعی خاص را انتخاب نموده و کار خود را حول محور آن متمرکز کنید. در این حالت، ویزیتورهای دائمی بدست خواهید آورد که به آن موضوع علاقه مند هستند.

۲. یک سری هدایا در سایت خود ارائه دهید. اگر بازدیدکنندگان سایت شما، به دنبال چیزی که اعلام شده رایگان است، پا به سایتتان گذارده اما ببینند که خبری از آن مورد رایگان نیست، اعتماد خود را به سایت از دست می دهند.

۳. چت روم (اتاق گفتگو) یا فروم در یک سایت خاص، محلی برای گفتگوی افرادی است که همگی به یک موضوع مشترک یعنی موضوع سایت علاقه مندند. افراد، عموماً، دوست دارند با هم نظران خود در تماس باشند. پس فروم یا چت رومی به سایت خود بیافزایید.

۴. با دادن هدیه به افراد در قبال لینک دادن به سایتتان در سایت خود، آنها را برای لینک کردن خود جلب کنید. در برخی از موتورهای جستجو، از جمله در مهم ترینشان یعنی گوگل، لینک دادن به سایتتان به افزایش رنک آن کمک می کند.

۵. احساسات خوانندگان سایتتان را در تبلیغات خود تهییج کنید. برای مثال اگر محصولی درباره لاغری می فروشید، احساسشان پس از لاغر شدن را بیان نمایید.

۶. مطمئن شوید که سایتتان در تمام مرورگرها درست کار می کند. با نمایش نامناسب سایت در یک سری از مرورگرها، می توانید فروشهای بسیاری را از دست دهید.

۷. با ایمیل کردن تبلیغات تمام صفحه به اعضا خبرنامه خود، فروشتان را ارتقا بخشید. البته قبل از عضویت، به افراد این موضوع را اعلام نمایید در غیر این صورت شاید آن را اسپم دانسته و … .

۸. در تبلیغات خود از افراد سئوالهایی بپرسید که آنها را وادار به تفکر درباره مشکلاتشان کند. برای مثال: دوست دارید از نگرانیهای خود خلاص شوید؟

۹. ابعاد مشکلات پراسپکت خود را، در تبلیغاتتان گسترش دهید؛ به آنها نشان دهید که محصولات شما چگونه می تواند مشکلشان را حل کند. هرچه مشکل بزرگتر باشد، فروش شما نیز بیشتر خواهد بود.

۱۰. بخشی از سود خود را در بیزینستان سرمایه گذاری کنید. آن را برای بازاریابی، ارتقاء کیفیت محصول، خدمات به مشتریان، تبلیغات و … هزینه نمایید.

 

بنا سازی کسب و کار اینترنتی موفق کاری است سهل ممتنع!


افزايش بازديد كنندگان سايت يا وبلاگ

چهار شنبه 3 خرداد 1391
11:56
big master

 براي افزايش بازديد كنندگان سايت يا وبلاگ شما، پيشنهاد مي كنيم:

1- پله پله حركت كنيد
هيچ سايت، وبلاگ، مرجع و… از همان ابتدا كامل نبوده و نيست. هر پيشرفتي هم در يك بازه ي زماني صورت مي گيرد. پس بايد بدانيد از همان ابتدا نمي توانيد چندين پله صعود كنيد. بنابراين، پله پله جلو برويد.

2- محدود باشيد و ايده هاي نو داشته باشيد
سعي كنيد روي يك يا حداكثر چند موضوع مشخص كه تخصص داريد، فعاليت كنيد. زيرا:
الف: سايت هاي بسيار زياد و بزرگي نظير آفتاب، نيكصالحي، ايران بيست، لنز، بالاترين و… هستند كه در زمينه هاي بسيار گسترده و متعدد فعاليت مي كنند.
ب: ايده ي جديدي نيست. چرا كه خيلي ها سعي كردند وارد اين عرصه شوند و عده اي موفق شدند و نيز عده اي ناكام ماندند.
به علاوه سعي كنيد مضوعي كه در آن فعاليت مي كنيد، نو باشد و ابتكار داشته باشد. مثلا سايتفيفاآنلاين (لينك تصييح شد!) اولين سايتي هست در ايران كه مسابقات آنلاين فيفا به صورت آنلاين و كاملا رايگان برگزار مي كند و مسلما طرفداران زيادي كسب خواهد كرد.

3- اول خدمت و بعد منافع
انتظار نداشته باشيد كه از همان ابتدا بتوانيد از طريق سايتتان در آمد كسب كنيد. قبل از آن مي بايست خدمات خوب ارائه دهيد و اعتبار كسب كنيد. بعده ها از طريق تبليغات، ارائه ي سرويس هاي غير رايگان و… مي توانيد درآمد كسب كنيد.

4- مطالب سايت ها و وبلاگ هاي ديگر را به هيچ وجه كپي نكنيد
اگر مطالب سايت ها و وبلاگ هاي بزرگ را كپي كنيد، اكثر بازديد كنندگاني كه از سايت شما ديدن مي كنند، متوجه اين موضوع خواهند شد و اعتبار سايت شما زير سوال خواهد رفت.
جداي از آن كار خوبي نيست. دقيقا شبيه دزدي است و دزدي بر خلاف قانون مي باشد.
نكته: اگر مي خواهيد يكي از مطالب سايتي را كپي كنيد، حتما از صاحب امتياز آن مطلب اجازه گرفته يا لينك منبع را قرار دهيد.
به عنوان مثال بنده مي خواستم يكي از كدهاي معرفي شده از سايت جاوا اسكريپت ايران را معرفي كنم. با آقاي داوود ميرزايي مديريت محترم سايت جاوااسكريپت ايران، تماس گرفتم و در جريان گذاشتمشان. سپس بعد از كسب اجازه از ايشان، نسبت به معرفي آن كد در سايت ايران جاوا اقدام كردم.

5- قالب ساده، سبك و در عين حال زيبا داشته باشيد
با توجه به سرعت كم اينترنت در ايران، سعي كنيد قالب ساده و در عين حال زيبا و سبك براي سايت يا وبلاگ خود در نظر بگيريد.

6- نوشته ها و محتوا جزء مهمترين ركن ها هستند
سعي كنيد در نوشته هاي خود خلاقيت به كار ببريد. مثلا: رنگ آميزي، پاراگراف بندي، فونت و قرار دادن عكس خيلي مي توانند تاثير گذار باشد.
يك پيشنهاد: از فونت Tahoma و سايز 10 استفاده كنيد (مانند همين نوشته ها). رنگ نوشته را هم با توجه به قالب انتخاب كنيد و توجه داشته باشيد كه رنگ نوشته بايد ملايم باشد و چشم را آزار ندهد.
يك لينك كمكي براي اين مورد

7- منظم به روز رساني كنيد
لازم نيست در هر روز كلي مطلب در سايت/وبلاگتان معرفي كنيد!!! عده اي هستند كه روزانه بيشتر از پنج مطلب در سايت خود معرفي مي كنند و گاهي اوقات پيش مي آيد كه تا مدت چند هفته خبري از مطالب جديد در سايتشان نيست!
سايت ايران جاوا با ميانگين هر 5 روز يك مطلب، به روز رساني مي شود.
و نكته ي مهم تر اين كه اين مسئله يكي از مهمترين معيار ها در موتور هاي جستجو نظير گوگل و… هست.

8- صفحه ي اول سايت/وبلاگ شما، مي بايست خودش يك نوع يك نقشه ي دسترسي باشد
به صفحه ي اول سايت ايران جاوا (اينجانگاهي بيندازيد. اگر دقت كنيد مي بينيد كه تقريبا به تمامي قسمت هاي مهم سايت لينك داده شده است و اين مسئله هم در موتور هاي جستجو خيلي مهم است. در صورت امكان نيز مي توانيد يك نقشه ي سايت درست كرده و آن را به جستجوگر ها معرفي كنيد.

9- موتور هاي جستجو، مهمترين عامل افزاريش بازديد كننده
اگر اغراق نكرده باشيم، چيزي حدود 85 درصد بازديد كنندگان سايت، از طريق موتور هاي جستجو به سايت راه ميابند.
براي بهينه سازي سايت خود در جستجوگر ها از مواردي كه قبل توضيح داده شد كمك بگيريد.

10- تبادل لينك و تبادل بنر هم مي تواند مفيد باشد
نزديك به 10 درصد بازديد كنندگان ايران جاوا از طريق تبادل لينك و تبادل بنر است. اينجا جا دارد از تمامي كساني كه ما را لينك كردند سپاس گذاري كنيم.
نكته ي بسيار بسيار بسيار بسيار مهم: از قرار دادن لينك هاي دروغ و مجهول مانند: عكس هاي +18 ، عكس هاي تماشايي از فلان بازيگر ، شما نياتو سنت كمه و… استفاده نكنيد. زيرا در اين صورت بازديد كنندگان موقت و غير واقعي خواهيد داشت و فقط شماره ي بازديد كنندگان سايتتان افزايش خواهد يافت.

11- به بازديدكنندگان سايتتان احترام بگذاريد و به درخواست هايشان پاسخ دهيد.
در طي اين مدت مهمترين بخشي كه مورد تمركز قرار داديم، توجه به بازديد كنندگان سايتمان هست. سعي كرديم تا جايي كه امكان دارد نيازشان را بر آورده كرده و به سوالاتشان پاسخ دهيم.

12- از سايت هاي همكار خود حمايت كرده و با آن ها همكاري كنيد
از سايت هاي همكار خود حمايت كرده و با آن ها همكاري كنيد. زيرا قصد شما خدمت به كاربران است، نه كمرنگ كردن سايتي مشابه. (توجه داشته باشيد كه منكر نمي شويم، رقابت خوب نيست. اتفاقا در پيشرفت سريعتر مي تواند خيلي موثر باشد.)

13- براي كاربران و بازديد كنندگانتان محدوديت در نظر نگيريد
نظرات بازديد كنندگانتان را فيلتر يا حذف يا ويرايش نكنيد. بخش نظرات متعلق به آن هاست و بگذاريد هر آنچه كه مي خواهند بنويسند.
نكته: برخي نظرات را مي بايست حذف كرد. به عنوان مثال چند وقت پيش يك فرد نا محترمي تشريف آورده بودند و هر چه فحش بود در بخش نظرات به زمين و زمان كشيده بودند!!!! من هم بلافاصله اسپمشان كردم.

14- از سايت/وبلاگتان نسخه ي پشتيبان تهيه كنيد
از سايت/وبلاگتان نسخه ي پشتيبان تهيه كنيد تا اگر روزي به هر دليلي اطلاعات حذف شد، اعتبار شما زير سوال نرود.

15- ببينيد بازديد كنندگان چه مي خواهند
با اجراي نظرسنجي هاي مختلف، نياز بازديد كنندگانتان را بسنجيد و با توجه به خواسته ي آن ها فعاليت خود را تنظيم كنيد.

پيشنهاد ها و تجربيات كاربران (اين بخش را كاربران به روز رساني مي كنند؛ جهت ثبت راهكارهاي خود در بخش نظرات مطرح فرماييد.)

1- نگاشتن نام و زمينه ي فعاليت سايت/وبلاگ برروي كاغذ و چسباندن آن برروي شيشه هاي ماشين

2- …

منبع :  http://kod2kod.javanblog.com


بهترین سایت تبادل لینک در آسیا

شنبه 27 اسفند 1390
1:17
big master

 سایت p30rank.ir بهترین سایت تبادل لینک در آسیا با تبادل بازدید بیش از 50 میلیون در روز و عضویت رایگان.

توصیه میکنم حتما در این سایت عضو شوید !

واقعا میتونید باهاش رتبه سایت یا وبلاگتان را بالا ببرید.

لینک ثبت نام :

 


راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

چهار شنبه 24 اسفند 1390
1:10
big master

 راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

  1. تولبار Alexa
    تولبار Alexa را در مرورگرتان نصب کنید و همیشه وضعیت الکسای خود را زیر نظر داشته باشید.
    برای اینترنت اکسپلورر: http://www.alexa.com/toolbar?browser=ie-new
    برای فایرفاکس:            http://www.alexa.com/toolbar?browser=firefox
    برای گوگل کروم:         http://www.alexa.com/toolbar?browser=chrome
    از آنجایی که افزونه های کروم برای ایران تحریم هستند، IP خود را تغییر دهید.
  2. کاهش حجم عکس ها
    سعی کنید حجم عکس های سایت خود را تا جای ممکن توسط photoshop کم کنید. عکس ها را به جای اینکه با تعیین width و height در html کوچک کنید، واقعا کوچک کنید و کیفیت را تا جایی که عکس قابل مشاهد باشد کاهش دهید.
  3. فایل استایل
    سعی کنید Style ها و Javascript ها را به بیرون از html انتقال دهید، این باعث می شود آنها هر بار لود نشوند و همچنین درخواست ها به سرور کمتر باشد. آنها را حتما به یک فایل انتقال دهید تا درخواست ها کم باشند.
  4. آپدیت منظم
    سعی کنید هر هفته حداقل 3 یا 4 مطلب و بیشتر بگذارید تا گوگل و دیگر موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مشاهده کنند و ورودی های شما از طریق جستجو افزایش یابید.
  5. بک لینک
    برای سایت خودتان backlink دست و پا کنید. بهتر است همه این لینک ها به صفحه اصلی شما نباشد. صفحاتی که مطمئن هستید همیشه خواهید داشت را هدف لینک ها قرار دهید. در لینک ها حتما title قرار داده شده باشد. این باعث میشود سرعت بررسی سایت و تعداد نمایش آن در نتایج به طرز قابل ملاحظه ایی افزایش پیدا کند.
  6. لینک های داخلی
    تعداد لینک های داخلی را در هر صفحه زیر 100 نگاه دارید تا همه آنها توسط موتورهای جستجو بررسی شوند.
  7. اصلاح آدرس
    سعی کنید در آدرس ها، اسم مطلب نیز قرار دهید تا ورودی شما از موتورهای جستجو بیشتر شود. اینکار توسط فایل htaccess و rewrite صورت می گیرد.
  8. ساختار صفحات
    keywords و description و title در صفحات، تاثیر به سزایی در ورودی از موتورهای جستجو دارند. آنها را در همه صفحات تعیین و به درستی اعمال کنید.
  9. مکان بنرها
    بنرها را در جایی قرار دهید که به چشم بیایند. در جاهای شلوغ با رنگ های بسیار عملا بنرها گم می شوند و بازدیدکنندگان هیچگاه آنها را نمی بینند. تعداد بنرها را بسیار زیاد نکنید. 4 بنر برای هر صفحه در جاهای مناسب کفایت می کند زیرا تعداد بیشتر از این باعث می شود که بیننده بر روی هیچکدام کلیک نکند.
  10. تعداد بنرها
    سعی کنید به جای قرار دادن تعداد زیادی بنر، بر روی دو یا سه محصول در هر صفحه تمرکز کنید و اطلاعات خوبی از آنها برای کاربر فراهم کنید. به او بگویید چرا این محصولات می توانند مفید باشند و چه کمکی به آنها می کنند. صفحه نباید زیاد شلوغ باشد که حواس مشاهده کننده بر روی چندین بخش متمرکز شود. در صفحات بعدی می توانید محصولات دیگری نمایش دهید.
  11. کد پست ثابت
    سعی کنید از سه یا چهار کد پست ثابت دو تا در بالای صفحه و یکی یا دو تا در پایین صفحه استفاده کنید. در صورتی که حوصله داشته باشید می توانید مقداری به متن اضافه کنید و دلایل مفید بودن محصول را توضیح دهید.
  12. کد پاپ آپ
    سعی کنید از کد پاپ آپ یکبار نمایش داده شوند استفاده کنید. اینگونه صفحه پاپ آپ فروشگاه فقط در اولین صفحه ایی که از سایت شما مشاهده می کند باز می شود و کاربران را نسبت به سایت شما بدبین نمی کند. صفحه پاپ آپ باعث می شود کاربر بعدا فروشگاه را ببیند و احتمال خرید را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:17
big master

 12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

صفحه اصلی وب سایت اگر مهمترین صفحه در وب سایت نباشد یکی از مهمترین ها به شمار می رود. ضروری است که صفحه اصلی وب سایت در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و یا حتی بالفعل نقش اساسی ایفا نماید. 12 عامل کلیدی که صفحه اصلی یک وب سایت باید دارای آن باشد تا این تبدیل محقق شود مورد بررسی قرار می گیرد.

1) Headline (تیتر اصلی)

در مدت زمان سه ثانیه باید وب سایت به این سوال پاسخ گوید: "چه چیزی این وب سایت ارائه می دهد؟" تیتر اصلی را ساده و قابل فهم بیان نمایید.

2) Sub-headline (زیر تیتر اصلی)

در زیر تیتر اصلی توضیحات مختصری از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیان کنید.

3) فواید

فواید استفاده از محصولات یا خدمات خود را در این قسمت بیان نمایید. بازدیدکنندگان تمایل به این دارند که در مورد فواید و مزیت های استفاده از محصولات و خدمات شما بیشتر بدانند.

4) CTA اولیه

CTA چیست؟

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی درخواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدیدکننده درخواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. مثال ها در این مورد درخواست برای دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار ، درخواست برای تماس با شماره تلفن ، درخواست برای دانلود رزومه شرکت توسط بازدید کننده و از این قبیل می باشند.

بعد از بیان فواید ، چندین مورد درخواست انجام فعالیت قرار دهید تا بازدید کننده تشویق گردد تا از آن ها استفاده نماید و فعالیتی انجام دهد.

5) ویژگی ها

علاوه بر فواید ، چندین ویژگی محصولات و خدمات خود را نیز بیان نمایید تا بازدیدکنندگان بیشتر با آن ها آشنا شوند.

6) اثبات از طریق مشتریان

در این قسمت چند جمله کوتاه از مشتریان خود که از محصولات و خدمات شما استفاده و اعلام رضایت کرده اند را بیان نمایید. این مورد به منظور اعتماد سازی مهم می باشد.

7) شاخص های موفقیت

جوایز و برتری های خود نسبت به دیگر رقبا را بیان نمایید به عنوان مثال برترین شرکت از لحاظ تولید با کیفیت محصول یا با سابقه ترین و یا هر برتری دیگری که دارید را بیان نمایید.

8) منوی وب سایت

به منظور کاهش نرخ خروج پس از ورود (Bounce rate) بازدید کنندگان ، منوی وب سایت باید ساده طراحی گردد به طوری که صفحات دیگر به راحتی قابل دسترس باشند.

نرخ خروج پس ار ورود بدین معنی است که بازدید کننده پس از ورود ، از صفحه دیگری در وب سایت بازدید نمی نماید و از آن خارج می شود.

9) استفاده از تصویر

بسیاری از بازدید کنندگان افرادی بصری و علاقمند به تصاویر هستند. سعی کنید از تصویر یا ویدئوی کوتاهی که محصولات و خدمات وب سایت شما را معرفی می کند برای این منظور استفاده نمایید.

10) پیشنهاد استفاده از محتوا

سعی کنید پیشنهاد استفاده از محتوا در قالب دانلود کتاب الکترونیکی رایگان ، راهنماها و یا غیره باشد که در این خصوص بازدید کننده برای تبدیل به مشتری بالقوه نزدیک تر می شود.

11) منابع

تقریبا 96 درصد بازدید کنندگان وب سایت شما برای خرید آمادگی لازم را ندارند. از این مورد اطمینان حاصل کنید که لینکی در صفحه اصلی قرار دهید تا بازدید کنندگان با مراجعه به صفحه مقصد ، اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات و خدمات به دست آورند.

12) CTA ثانویه

در پایین صفحه هم درخواست انجام فعالیت ها را قرار دهید تا بازدید کنندگان بعد از خواندن مطالب موجود در صفحه از آن ها استفاده نمایند و به مشتری بالقوه برای شما تبدیل شوند.

علاوه بر 12 مورد فوق توصیه می گردد در صورت امکان ، از لینک صفحات اجتماعی و خدماتی که این گونه شبکه ها ارائه می دهند نیز استفاده نمایید.

منبع : بازاریابی آنلاین


Call-to-Action چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:13
big master

 


Call-to-Action چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

 

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی در خواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدید کننده در خواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. در طراحی درخواست انجام فعالیت مناسب ، باید نکاتی رعایت شود که در ادامه بررسی می گردد.

1) اندازه درخواست انجام فعالیت باید بزرگ باشد.

هدف درخواست انجام فعالیت ، جلب توجه بازدید کننده است و یکی از راه های انجام این کار بزرگنمایی می باشد.

2) برای درخواست انجام فعالیت فضای کافی در نظر بگیرید.

درخواست انجام فعالیت خود را به گونه ای طراحی کنید که فضای کافی برای هدف اصلی که جلب توجه بازدید کننده و انجام فعالیتی در این خصوص می باشد فراهم گردد و از شلوغ کردن آن بپرهیزید. ترکیب درخواست انجام فعالیت با دیگر المان ها در صفحه نیز فاکتور بسیار مهمی می باشد.

3) درخواست انجام فعالیت را در فضایی بالای صفحه قرار دهید.

درخواست انجام فعالیت باید در مکانی در صفحه قرار گیرد تا بازدید کنندگان بدون مراجعه به پایین صفحه آن را مشاهده نمایند. نتایج تحقیقی در این خصوص نشان می دهد که بهترین مکان برای قرار دهی تبلیغات در صفحه مکان بالا و سمت چپ صفحه می باشد.

4) در درخواست انجام فعالیت از تضاد رنگی استفاده نمایید.

کنتراست یا تضاد رنگی یکی از بهترین عواملی است که توسط آن می توان جلب توجه نمود. می توانید برای متن یا دکمه خود ، رنگی مخالف رنگ پیش زمینه در نظر بگیرید تا توجه بازدید کنندگان را به آن بیشتر جلب نمایید.

5) جلوه خاص پس از قرار گیری ماوس بر روی درخواست انجام فعالیت اضافه نمایید.

 حتما تا کنون درخواست های انجام فعالیتی را که پس از قرار گیری ماوس بر روی آن ها عملی مانند تغییر رنگ دکمه انجام می شود را دیده اید. اضافه کردن این جلوه خاص بازدید کننده را یک قدم به انجام فعالیت نزدیک تر می کند.

6) از اشکال غیر معمول در درخواست انجام فعالیت استفاده نمایید.

اغلب درخواست های انجام فعالیت شکلی شبیه به یکدیگر دارند که معمولا مستطیل شکل هستند. در صورتی که درخواست انجام فعالیت گرافیکی دارای گوشه های دایره ای و خمیده باشد توجه بازدید کننده را بیشتر به خود جلب می کند .گرافیک ها با گوشه های مربعی شکل و تیز بازدید کننده را به یاد تبلیغات می اندازد که نرخ کلیک بر روی آن در این صورت کاهش می یابد.

7) از جهت ها در درخواست انجام فعالیت استفاده نمایید.

یکی از انواع موفق درخواست های انجام فعالیت موردی است که در آن از فلش ها استفاده می شود و به جهات توجه ویژه ای می شود. در تحقیقی که در این خصوص صورت گرفته است توصیه می گردد تا در صورتی که از عکس انسان در درخواست انجام فعالیت استفاده می نمایید چهره فرد به جای قرارگیری به صورت مستقیم در مقابل مخاطب ، به نوعی قرار گیرد که به المان اصلی برای انجام فعالیت اشاره نماید.

8) در ایجاد درخواست انجام فعالیت ، به جای تمرکز بر روی گرافیک بر روی متن تمرکز کنید.

تحقیقات نشان داده است که بازدید کنندگان از وب سایت ، محتویات متنی را بیشتر از محتویات گرافیکی می خوانند. افرادی که به دنبال اطلاعات هستند به متن ، بیشتر از عکس توجه می کنند.

9) به درخواست های انجام فعالیت اولویت دهی کنید.

ممکن است در صفحه وب سایت خود چندین درخواست انجام فعالیت مانند عضویت در خبرنامه ، عضویت در وب سایت و یا دانلود کتاب آموزشی رایگان را قرار داده باشید. اطمینان حاصل کنید که درخواست های انجام فعالیت مهم تر ، از لحاظ اندازه ، بزرگ تر و از لحاظ مکان در موقعیت بالاتری قرار گیرند.

 

 

 منبع : صفحات call to action


لینک دهی به صفحات داخلی به منظور بهبود وضعیت سئو وب سایت

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:9
big master

 لینک دهی به صفحات داخلی به منظور بهبود وضعیت سئو وب سایت

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

تولید محتوا و جذب لینک های بازگشتی بیشتر ، از مهمترین عوامل در استراتژی پیاده سازی سئو  می باشد. در این مقاله اهمیت لینک دهی به صفحات داخلی در بهبود وضعیت سئو مورد بررسی قرار می گیرد.

چرا لینک دهی به صفحات داخلی مهم است

هدف اصلی از جستجو در موتورهای جستجو یافتن بهترین نتیجه در مورد موضوعی خاص می باشد. با در نظر گیری این عامل متخصصان سئو در تلاشند تا هر چه بیشتر تعداد لینک های بازگشتی از وب سایت های دیگر به وب سایت خود را افزایش دهند اما در این میان نباید از لینک دهی به صفحات داخلی غافل شد. قرارگیری لینک وب سایت شما در وب سایت های دیگر مانند این است که وب سایت های دیگر به وب سایت شما مهر تایید زده اند و موتورهای جستجو نیز به اهمیت مطالب وب سایت شما پی می برند اما لینک دهی به صفحات داخلی مانند این است که شما خود به مطالب خود اولویت داده اید و موتورهای جستجو به اهمیت صفحه مورد نظر از دیدگاه شما پی می برند.

3 روش به منظور بهبود وضعیت لینک دهی به صفحات داخلی در وب سایت

1) شمایی از وب سایت خود ترسیم نمایید.

شکل کلی از وب سایت خود و نحوه لینک دهی صفحات به یکدیگر ترسیم نمایید. یک راه ساده برای این کار استفاده از گوگل وبمستر تولز است. نحوه لینک دهی به صفحات داخلی و تعداد لینک ها در این سرویس گوگل مشخص است. علاوه بر لینک دهی به صفحات داخلی ، تعداد لینک هایی که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما وجود دارد نیز قابل مشاهده است.

2) به موضوعاتی که در خصوص آن ها مطلب می نویسید توجه خاص داشته باشید.

در تولید محتوا و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود سعی کنید برای هر مقاله صفحه ای جداگانه اختصاص دهید. بدین معنی که توضیح مختصری از مطلب مورد نظر را در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهید و شرح آن بعد از کلیک ، در ادامه مطلب قابل مشاهده باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که در صفحه ای که به مطلب اختصاص می یابد به صفحه اصلی که توضیح مختصری از آن قرار دارد لینک وجود داشته باشد و بدین ترتیب تعداد لینک های داخلی به صفحه اصلی افزایش می یابد.

3) صفحات داخلی خود را با یکدیگر مرتبط کنید.

در صورتی که در تولید محتوا ، مطلبی قبلا در خصوص مطلبی که در حال ایجاد آن هستید نوشته اید در مطلب جدید لینک مطلب دیگر را قرار دهید و آن ها را به یکدیگر مرتبط کنید و لینک های داخلی بین صفحات را افزایش دهید.

 

 منبع : بهینه سازی لینک های داخلی


راه کارهای افزایش فروش

یک شنبه 21 اسفند 1390
2:35
big master

 راه کارهای افزایش فروش 

افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلي افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاي زيادي که براي توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولي بعد از ورود بازديد کننده،...

وب سايت شما، تنها ابزار براي ترغیب بازديدکننده به خريد کالاي شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجري فروش (فروشنده) در وب مي باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد. 
   چگونه مي توان يک بازديدکننده از وب سايت را به خريدار واقعي تبديل کرد؟ در این رابطه موارد زير مي تواند کمک شاياني به توسعه وب سايت شما و افزايش ميزان فروش شما نمايد.
 1)توضيح جامع و کامل از محصول ارائه شده:
   در توضيحات هر محصول ويژگيها و فوايد اصلي آن را با استفاده از جملات جالب و تصاوير با کيفيت برجسته تر کنيد. کاربران بايد از کيفيت محصولات شما مطمئن شوند و اين وظيفه بر عهده شماست. از سبد خريدي انتخاب کنيد که امکان شرح کامل محصول را در اختيار شما بگذارد. از توضيحات کوتاه براي نوشتن يک پيام تبليغاتي جالب و يک تعريف مناسب براي شرح دقيق ويژگيهاي محصول و فوايد خريد آن استفاده کنيد.
 2) پيشنهاد محصولات مشابه:
   در هنگام نمايش يک محصول خاص ، محصولات مشابه آن را نيز به کاربر معرفي کنيد . همچنين ميتوانيد در سبد خريد فروشگاه ، محصولات برگزيده يا پر فروش خود را معرفي و به کاربر پيشنهاد نماييد.
 3) آسان کردن مراحل خريد:
   زمان ثبت مشخصات و پر کردن فرمها و فرآيند خريد محصولات در فروشگاه را به حداقل برسانيد و به بازديد کنندگان اين امکان را بدهيد که وقت گرانبهاي خود را بيشتر در آگاهي از محصولاتتان بگذرانند تا برای پرکردن فرم هاي ثبت سفارش.
 4) دسته بندي و تفکيک مشتريان:
   خريداراني که براي بار دوم به سراغ شما مي آيند سرمايه هاي گرانبهاي شما هستند. اين حسن انتخاب و وفاداري آنها را با اعطاء هديه و تخفيفات ويژه به آنها پاسخ دهيد. مشتريان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد کالا و کيفيت خريد از فروشگاهتان تشويق کنيد و از اين نظرات براي بهبود عملکرد خود استفاده نماييد.



روش های افزایش بازدید سایت

جمعه 19 اسفند 1390
21:59
big master

 

چگونگی معرفی سایت یا وبلاگ به موتور های جستجو:

 

شاید مطلبی رو که قصد داریم خدمتتون ارائه بدیم زیاد جدید و به روز نباشه مخصوصا برای صاحبان وبلاگ ها و سایت های کهنه کار اما با توجه به اهمیت این موضوع و رابطه بسیار زیاد اون با کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش بازدید(مخصوصا سایت و وبلاگ های های فروشگاهی)لازم دیدم این مطلب رو یاد آوری کنم چراکه این موضوع به خود من در ابتدای امر که وبلاگ نویسی می کردم کمک شایانی کرد بنابر این امید وارم دوستان کهنه کار از ما خرده نگیرن و دوستان وبلاگ نویس تازه کار هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرن، هر چند خواندن این مطلب برای دوستان با تجربه هم احتمالا خالی از لطف نباشه با توجه به این مقدمه می خواهیم نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت به موتور های جستجو رو آموزش بدیم در ابتدا طریقه معرفی به موتور جستجوی Google و Msn  رو به صورت معمول بیان می کنیم و در ادامه نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت رو به بیش از ۱۵۰ موتور جستجوی موجود در دنیای بزرگ نت به صورت اتوماتیک ارائه خواهیم داد فقط این نکته رو یاد آور بشم که بعد از معرفی وبلاگ یا وبسایت خود به موتور های جستجو چند روزی طول می کشه تا مطالب وبلاگ یا وبسایتتون ایندکس بشه

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

معرفی به موتور جستجوی Google :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

بعد مانند شکل در قسمت URL  آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را به صورت کامل همراه با //:http  بنویسید در قسمت Comment  توضیحی مختصر راجع به سایت یا وبلاگ خود بنویسید(این قسمت اختیاری است) در انتها کلمه نمایش داده شده برای تست انسان شناسی رو وارد کرده و دکمه Add Url  را بفشارید.

معرفی به موتور جستجوی Msn :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://search.msn.com/docs/submit.aspx?FORM=WSDD2

سپس مانند شکل کلمه نوشته شده در تصویر را در قسمت Characters وارد کنید بعد در قسمت Type the URL of your homepage نام کامل وبلاگ یا وبسایت خود را وارد کرده و در آخر دکمه Submit URL  را بفشارید .

   تا این لحظه شما موفق شدید وبلاگ یا وبسایت خود را به دو موتور جستجو معرفی کنید در ادامه روشی را ارائه خواهیم کرد که دیگر به طی این مراحل نیازی ندارد و به راحتی می توانید Homepage  خود را به بیش از ۱۵۰ موتور جستجو معرفی کنید برای این منظور به آدر زیر رفته سپس

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter

فقط کافی است در قسمت URL  نام وبلاگ یا وبسایت خود را بدهید ودر قسمت EMAIL  یک ایمیل وارد کنید و در آخر دکمه ADD URL  را بفشارید حال مدتی طول می کشد تا Home page  شما در این موتور های جستجو لیست گردد . امید است که این مطلب به درد دوستان بخوره در آخر یه چند نکته مفید راجع به این مطلب :

* با تایپ site:yoursitename در گوگل می توانید بفهمید که مطالب شما ایندکس شده یا نه ؟ در دیگر موتور ها هم از طریق تایپ نام وبلاگ یا وبسایت می تونید به این موضوع پی ببرید

* برای کسب موقعیت بهتر در موتور های جستجو زمانی اقدام به معرفی سایت و یا وبلاگ خود نمایید که حداقل ۵ پست (مطلب) در آن داشته باشید .

* از معرفی متعدد و بی دلیل سایت و وبلاگ خود به موتور های جستجو پرهیز کنید چراکه اینکار هیچ کمکی به بالا رفتن رتبه شما نمی کند بهتر است به جای این کار روی غنی تر کردن محتوا تمرکز کنید

* تبادل لینک هنوز هم راهی مناسب برای رسیدن به موقعیت بهتر در موتور هایی همچون گوگل است سعی کنید با سایت ها و وبلاگ های همکار تبادل لینک داشته باشید


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد